עוה"ד יהודה שפר: "אין תפירת תיקים בישראל"

    דיבור יהודי 2 Comment on עוה"ד יהודה שפר: "אין תפירת תיקים בישראל"

    המשנה לפרקליט המדינה לשעבר, עוה"ד יהודה שפר בשיחה עם "קול חי": "צריך לבקר את המערכת, אבל לא לטעון לזדון או לתפירת תיקים וכל מיני דברים שאין להם שחר. אין דבר כזה בישראל. זה קיים ברוסיה ובטורקיה"

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשנה לפרקליט המדינה לשעבר, עוה"ד יהודה שפר שוחח היום (ראשון) עם הרב נחמיה רוטנברג ב"דיבור יהודי", על הביקורת על מערכת המשפט. "זה מושרש עוד בפרשת שופטים שצריך איזון בין הרשויות", אומר שפר. "אי אפשר לתת את כל האמון רק ברשות המבצעת. צריך איזונים ובלמים. זו טעות מאוד נפוצה בישראל שחושבים שדמוקרטיה זה רק בחירות ורשות מבצעת חזקה. זה יש ברוסיה ובטורקיה וזה לא אומר שהן דמוקרטיות. דמוקרטיה זה שכל רשות מאזנת את רעותה. אצלינו בכל התערבות של בית המשפט יש עליהום".

    לדבריו "הכנסת היא הריבון והמילה האחרונה היא שלה. הכנסת תמיד יכולה לחוקק ולתקן אחרי שבית המשפט פסק משהו. אני מאוד מצטער על זה שתוקפים אישית את השופטים והפרקליטים כי אין זדון במערכת הזו, גם אם יש יש טעויות. אני אומר מהיכרות עמוקה עם המערכת שאין מישהו שמונע משיקולים זרים".

    שפר הבהיר: "יש מה לשפר ולתקן במיוחד בנושא קצב העבודה והתמשכות ההליכים. אבל מאז שהפרקליטות החלה להעמיד לדין שועי ארץ, עוד לפני נתניהו – החלה מתקפה רבתי נגד הפרקליטות. בתחילה זה היה ערוץ 2 וידיעות אחרונות שאתרגו את אולמרט".

    הוא הדגיש: "צריך לבקר את המערכת, אבל לא לטעון לזדון או לתפירת תיקים וכל מיני דברים שאין להם שחר. אין דבר כזה בישראל. זה קיים ברוסיה ובטורקיה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      תופרים אותם בהודו או בטורקיה ורק מוכרים בארץ

    2. 1

      חה חה חה אההה בעצם אני רץ למראה אולי יש לנו לאזרחים פרצוף של מטומטמים